zaterdag 29 november 2014

Kerstmarkt 2014

Op 13 december stond ik op de kerstmarkt.
Studio Kees en grietje op de markt.
Twee jaar geleden was ik daar ook te vinden.
Het dorpje Krabbendam..
 En klein dorpje aan de west friesedijk, 
Maar sommige mensen waren heel blij met een kleine kerstmarkt...intiem en kleine producten.

De vorige keer had ik veel rokjes gemaakt en nu doe ik het anders.. Rokjes kan je nog steeds bestellen maar heb dit keer ook andere handgemaakte producten.
Om te beginnen had  ik verschillende hangers mee,  een hangers voor aan je sleutel, tas of gewoon voor in de kerstboom.
In de vorm van hartjes, sterren, engeltjes,enz...

maar ook heb ik weer leuke armbanden, kussen, dierenparken en huisjes mee.

Zelf had ik bijna geen stem meer.. Maar mijn dochter als assistent hebben we er samen een mooie dag van gemaakt.

Liefs Linda 










Geen opmerkingen:

Een reactie posten