dinsdag 10 december 2013

Vogelhuisje Karwei timmeren

 
Mijn moeder was jarig, dus reisden wij af naar Gelderland.
Moeder helemaal in haar nopjes..
want iedereen was bij elkaar.
En dat is fijn, zeker als je een paar weken terug...
even hard heb moeten slikken dat het dus zomaar over kan zijn.
 
Pluk de dag en geniet van elke dag is dus zo gek niet.
Een extra knuffel en kus of foto... dat zijn dan toch
hele waardevolle manieren op dat moment.
 
Eind oktober stuurde ik mijn moeder op workshop.
De Karwei organiseerde een workshop voederhuis maken...
En bij ons in Noord holland zat alles vol...
Maar zag dat dat bij mijn moeder niet zo was...
 
Dit weekend waren we bij een samen met mijn zus Maaike
Verraste mijn moeder ons met een voederhuis bouwpakket...
En Maaike en ik gingen aan de gang....
En het eindresultaat mag er wezen...
 nu nog even beitsen en buiten hangen...
 
 
Liefs Linda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten