woensdag 18 december 2013

Kerst ornament Swap 2013

 
Een paar weken terug gaf ik mij op voor de kerstwap...
Je maakt 4 ornamenten voor een ander en stuur je op naar
Janina van de blog elke dag zaterdag..
Zij kreeg ruim 50 enveloppen dus bij elkaar 200 ornamenten..
vervolgens kreeg je er 4 andere weer thuis
van mede bloggers of creatievelingen ...
 
Zelf maakten ik 4 engeltjes en kreeg een hartje van Rianne van
Een gehaakte van Maud van www.storminhuis.blogspot.nl
En van Elise een kerstboom van www.gewoon-elise.blogspot.nl
en tot slot een sterrenslinger van kim, www.sterrenstorm.blogspot.nl
 
zoveel leuk....staat prachtig en wordt hier heel blij mee..
 
 
 
 
Janine bedankt,
 
Liefs Linda
 
 
 
 
 
 
 

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke hangers heb jij ontvangen, ik ook trouwens. Ga het morgen op m'n blog zetten.
    Ben heel benieuwd waar mijn maaksels terecht zijn gekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Linda, Bedankt voor je originele hanger! Hij heeft een mooi plekje in de boom gekregen. Je had ook zo'n leuke blog erover geschreven, zoveel leuke ideetjes, super. Ik zie dat jij mijn hartje hebt gekregen, wat grappig een echte swap voor ons dus :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, ik zie dat je mijn ornamentje hebt gekregen! Helaas is mijn envelop niet aangekomen....

    BeantwoordenVerwijderen