vrijdag 20 december 2013

DIY Potje geluk, liefde, warmte en gezelligheid..

 
 
Zelf zag ik er erg tegen op om kerstkaarten rond te sturen...
Zo met het verlies van mijn vriendin kan ik moeilijk opbrengen om
een kerstwens te sturen..
 
Wel wilde ik wat anders geven aan de vriendinnen bij mij in de omgeving...waar ik zoveel steun en liefde van krijg.
En dat is genieten.
Wist nog niet precies wat...
Tot dat ..
 
Ik van de week op een blog...  leuk en schattig
het volgende tegen kwam maar heb mijn eigen tintje er aan gegeven.
 
DIY potje
 
Geluk
Liefde
Warmte
Gezelligheid
 
Een jampotje gevuld met Chocolade poeder
met heerlijke marshmallow,s mmmmmm
Leuk versierd, lintje er aan...kaartje er aan...
 
Vriendinnetjes ze komen er aan...






vriendinnetjes veel plezier ermee..

liefs Linda 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten